2008年1月8日

廣州話RAP - 花園酒店員工Rap feat.周星馳


(同主題有關,小弟今日特登用粵語黎寫post。)

呢期國內最hit係乜野?

明星:周杰倫、周筆暢、李宇春?唔係!
電影:《集結號》、《色,戒》、《投名狀》、《蘋果》(范冰冰露點個部)?唔係!
網上名人:芙蓉姐姐、石靖?又唔係!
股票:阿里巴巴、中國中鐵?都唔係!

係一首叫《花園酒店》o既 Rap 歌。係一首狂爆粗的廣東話女聲Rap Talk。詞曲人係廣州花園酒店o既員工,力數酒店內部o既種種不是,管理層點樣無能白癡等等。Rap的歌詞好有「大懶堂」o既"遺風",而且配上周星馳電影o既粵語對白(唔係石班瑜o既普通話配音),好鬼有親切感。睇下咁多位影迷們又可以聽得出邊套戲?(暫時聽得出有《功夫》)

勢估唔到「大懶堂」o既粵語Rap可以影響到省城。依家港產Hip Hop又夠薑爆粗又出到街的全部收皮,要將呢個文化發揚光大,可能要靠省城才子才女先得!。


▼花園酒店Rap feat.周星馳 (歌有粗口,18歲以下o靚仔唔好亂㩒!同埋要聽就趁早,因為可能好快被人ban)


《花園酒店員工Rap》歌詞 (有粗口)

流芳百世,遺臭萬年,流芳百世,遺臭萬年。

等你斯文D講一句,花園正仆街,等你再斯文D講一句,花園正仆街。
(男背景音:你仆街啊你,你唔好走啊你,你呀、你買定棺材啊你,你條氣唔順咩)

二十幾年建設廣州花園酒店,到底五星級系乜野概念,人工高福利好,伙食好到你都估唔到,廿年既今日,我地乜都睇唔到。


(男背景音:0甘即系冇計傾啦、00者系冇計傾啦、0甘、0甘、0甘、0甘、0甘、0甘、0甘、0甘、0甘、0甘、0者、0者、0者、0者、0者、冇計傾啦)

講埋D乜鬼野員工為本,屌你班撚樣,系度辦曬大款,等我黎贈你一句說話,仆街啦。(女背景音:你快D去仆街啦)


公交車都升到兩蚊我地仲系千幾蚊,屌你班憾家鏟高層,你話我地0甘唔0甘,等我黎贈你一句說話,仆街啦。(女背景音:呃,真系有人仆街喔)

你地話加人工,點解越加越少,講埋D鬼撚野,你都唔怕俾人屌,同0甘苦,共患難,員工咩都同你撐,今時今日0甘既地步,就忍心捉我地撐,我地班員工個心, 就越黎越淡,你地官僚主義既心態就越來越慣,揾埋D外行人,做埋D管理高層,專業D講句就系一無所能,行左廿幾年既制度,就亂Q0甘改,用左廿幾年既設 備,又唔見你去改。淨系識得裝修,就乜Q都話唔愛,幾億銀兩撚都唔撚就0甘掂落個海,難為D員工,就日日當牛0甘用,揾埋D財產,就養自己都未夠用,唔系 洗米落鍋,就系供書教學,唔通你地個個都會覺得個心好安樂?


(男背景音:就算殺左一個人,仲有千千萬萬個我,哦,你仆街啦)

屌你班7頭,唔需要火上加油,我今日就要屌你,屌你知道理由,要你實事求是做野出黎俾我地睇,點知永遠都系0甘,企系度辦傻仔。


有銀兩你地淨系識得亂Q禁洗,有無撚過班員工為你心0甘命抵,你地點去浪費,我地都唔Q同你計,一直為你地既所作所為痛哭流涕,我依家就要用支咪黎rap 住同你地計,你地唔洗去掘我亦都唔洗起我個底,話你知,你班衰人正一陰陽屎忽鬼,俾大家知道真相,我做乜Q都無所謂,0Q好既企業你話你地搞D乜出黎, 搞到班員工依家唔似人,做鬼都唔似鬼,今時今日仲有班人夠疆企出黎(男背景音:收皮啊你),做咩你又唔撚下,D人工越黎越少,搞埋D咩鬼野,經理接待員工 日,講一套做一套,最叻搵員工笨7。形式既野到處都系,實際既又唔多,有益既野就更加無乜印象會有人做過,裝修後既問題,慢慢越黎越多,你班高層從來無人 夠疆企出黎認錯。


(男背景音:大佬,你唔好扯火住,呢個我老友黎既,等我黎同佢傾),

D
客投訴,最叻就即刻扮衰仔,0甘處理投訴問題真系死俾你地睇,佢地投訴你地,你地就乜Q都話得,我就大大聲話你,無Q原則,依家我就教你點樣摣住宗旨去 做人,我依家就摣住張紙,屌你班西人,一個月3千幾蚊出糧酒店屁呀,二星級同位0甘都可以相信,唔該你地去食屎,一介武夫最犀利既就系你地既表面功夫,我 地最出名既一招叫做 never bull


五個月加埋都系00岩夠果三千蚊,蚊咬都無血跌親仲要自己睇醫生,你地究竟有無當過我地系人,你班廢人小心得罪上邊既神,0甘多有名既酒店都可以營業落 去,唔該你地膛雞還神,順便將功贖罪,平均工資都未夠扣我個人所得稅,點解你忍心加埋一齊,俾人減落去,心都碎,一個個有血有肉既心,俾你地踩碎,我都唔 想繼續講落去,好想將你地班仆街高層,由30樓掂曬落去,然後大聲高呼,萬歲,萬歲,萬萬歲。


(男背景音:知唔知0甘做系唔00架,知,知就拿拿聲打個電話講對唔住,唔系呀嘛)



12 則留言:

小黑 說...

好勁。真 rap, 唔係膿夫果o的念口簧當 rap。

史丹利五 說...

岩!
我指真rap係要諷刺時弊,而且要爆粗的
以前LMF做到,依家無.....

支持 說...

做得好, 唱得好, 屌得好! 下次屌埋共狗

匿名 說...

知唔知0甘做系唔0岩0架,知,知就拿拿聲打個電話講對唔住,唔系呀嘛

呢句係回魂夜

小奧 說...

廣州有不少rap

噔哚 DumDue is quite ok too

Dj 說...

HipHOp Not ONly Fuck u Fool Bitch.LMF Suck MY Dick

匿名 說...

幾好,我都想會一會佢!

匿名 說...

唔!好正,可以元全用在香港政府的行政上。

匿名 說...

勁! 屌得好, 真是痛快!

------------------------
丘達榮設計策劃公司提供商標設計, Graphic Design, 廣告設計設計服務

I LOVE YOU 說...

AV,無碼,a片免費看,自拍貼圖,伊莉,微風論壇,成人聊天室,成人電影,成人文學,成人貼圖區,成人網站,一葉情貼圖片區,色情漫畫,言情小說,情色論壇,臺灣情色網,色情影片,色情,成人影城,080視訊聊天室,a片,A漫,h漫,麗的色遊戲,同志色教館,AV女優,SEX,咆哮小老鼠,85cc免費影片,正妹牆,ut聊天室,豆豆聊天室,聊天室,情色小說,aio,成人,微風成人,做愛,成人貼圖,18成人,嘟嘟成人網,aio交友愛情館,情色文學,色情小說,色情網站,情色,A片下載,嘟嘟情人色網,成人影片,成人圖片,成人文章,成人小說,成人漫畫,視訊聊天室,a片,AV女優,聊天室,情色,性愛

I LOVE YOU 說...

AV,無碼,a片免費看,自拍貼圖,伊莉,微風論壇,成人聊天室,成人電影,成人文學,成人貼圖區,成人網站,一葉情貼圖片區,色情漫畫,言情小說,情色論壇,臺灣情色網,色情影片,色情,成人影城,080視訊聊天室,a片,A漫,h漫,麗的色遊戲,同志色教館,AV女優,SEX,咆哮小老鼠,85cc免費影片,正妹牆,ut聊天室,豆豆聊天室,聊天室,情色小說,aio,成人,微風成人,做愛,成人貼圖,18成人,嘟嘟成人網,aio交友愛情館,情色文學,色情小說,色情網站,情色,A片下載,嘟嘟情人色網,成人影片,成人圖片,成人文章,成人小說,成人漫畫,視訊聊天室,性愛,聊天室,情色,a片,AV女優

楊樂心 說...

真愛旅舍視頻聊天室
真愛旅舍視頻聊天室
真愛旅舍視頻聊天室
真愛旅舍視頻聊天室
真愛旅舍視頻聊天室
真愛旅舍視頻聊天室
真愛旅舍視頻聊天室
真愛旅舍視頻聊天室
真愛旅舍視頻聊天室
真愛旅舍視頻聊天室
真愛旅舍視頻聊天室
真愛旅舍視頻聊天室
真愛旅舍視頻聊天室
真愛旅舍視頻聊天室
真愛旅舍視頻聊天室
真愛旅舍視頻聊天室
真愛旅舍視頻聊天室
真愛旅舍視頻聊天室
真愛旅舍視頻聊天室
同城聊天室視頻聊
QQ樂真人視訊交友網
台灣甜心女孩視訊
漾美眉視訊交友
Q女孩真人視訊
真人秀視頻聊天室
真人秀視頻聊天室
免費寂寞交友聊天
台灣甜心辣妹視訊
台灣視訊聊天室破解
影音視訊聊天室
真人美女視頻交友
真愛旅舍視頻聊天室
真愛旅舍視頻聊天室
真愛旅舍視頻聊天室
真愛旅舍視頻聊天室
真愛旅舍視頻聊天室
真愛旅舍視頻聊天室
真愛旅舍視頻聊天室
真愛旅舍視頻聊天室
真愛旅舍視頻聊天室
真愛旅舍視頻聊天室
真愛旅舍視頻聊天室
真愛旅舍視頻聊天室
真愛旅舍視頻聊天室
真愛旅舍視頻聊天室
真愛旅舍視頻聊天室
真愛旅舍視頻聊天室
真愛旅舍視頻聊天室
熱舞視頻表演聊天室
夏娃視訊聊天網
後宮視訊網站
104meme影音視訊聊天室
ut聊天室
午夜良宵網同城約會
夫妻真人秀聊天室
同城交友視頻
live173影音視訊live秀

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

熱門文章